Нова послуга: превентивний сервіс друкованих машин

Нова послуга: превентивний сервіс друкованих машин

Як мінімізувати витрати на ТО за допомогою інспекцій обладнання та рекомендацій по запчастинах? Скористатися новим сервісом для листових офсетних машин Rapida від Koenig&Bauer.

Завдяки регулярним перевіркам листових офсетних машин Rapida можна виявити потенційні джерела проблем і усунути їх до того, як вони приведуть до реальних неприємностей. Превентивний сервіс має на увазі детальний аудит, включаючи розгорнутий аналіз результатів і рекомендації по запасним частинам із зазначенням пріоритетів для їх заміни. При цьому вам розпишуть оптимальну частоту подібних інспекцій в залежності від виробничих умов.

Готуй сани влітку, а воза - взимку. Це прислів'я годиться і для друкарських машин. Регулярні перевірки допоможуть не тільки усунути виробничі простої, а й істотно поліпшити працездатність обладнання, якість друку і продуктивність. Превентивний сервіс - це майбутнє техобслуговування друкарської техніки.

Така концепція має на увазі систематичні інспекції обладнання. Замість того щоб просто реагувати на проблеми з технікою в міру їх виникнення, регулярні інспекції машин дозволяють виявити потенційні джерела проблем на ранньому етапі, перш ніж вони призведуть до простоїв обладнання або більш серйозних неприємностей. Таким чином можна істотно знизити незаплановані сервісні витрати, підтримувати необхідний рівень працездатності машин і забезпечувати необхідний термін виконання замовлень.

Рекомендації з запасних частин з урахуванням терміновості їх заміни

Якщо в ході перевірки були виявлені слабкі місця, їх необхідно якомога швидше усунути. Але звідки користувачеві знати, які з виявлених факторів ризику найбільш критичні? Які запасні частини треба замінити насамперед, щоб ефективність заміни була максимальною?

І тут очевидні переваги системи інспекції машин Koenig & Bauer: шестирівневу категоризація контрольних точок з урахуванням зносу механічних і електричних компонентів, а також аналіз впливу перевіряється вузла на виробничий процес.

Ви отримуєте детальний звіт, з результатами перевірки у вигляді списків і діаграм, зі специфікаціями потрібних запчастин і зазначенням пріоритетності їх заміни.

Проактивний контакт для планування інспекцій

Регулярні перевірки - запорука максимальної працездатності машин і низьких сервісних витрат (це стосується як часу, так і фінансів). Ну а оператор обладнання повинен концентруватися виключно на друці.

Тому Koenig & Bauer повідомляє про необхідну інспекції завчасно. Після досягнення певних виробничих показників, наприклад значення лічильника листів на пульті управління, з'являється відповідне «сервісне нагадування». Крім того, уповноважені особи отримують електронного листа про майбутню перевірку машини. Таке повідомлення містить всю інформацію про процедуру, витратах, тривалості та переваги інспекції. Таким чином, перевірку можна запланувати на період мінімального завантаження виробництва.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2462
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2463
Ідентифікатор: 1792