Koenig & Bauer: цифрова трансформація і онлайн-технології

Koenig & Bauer: цифрова трансформація і онлайн-технології

Компанія представила свої рішення для сучасного виробництва акцидентної і пакувальної друкованої продукції.

Дні відкритих дверей 16-17 і 20-21 травня в Радебойлі відвідало більше 1 000 фахівців з 40 країн. Перші два дні були орієнтовані на потреби комерційних друкарень, інші - були присвячені пакувальній поліграфії.

Учасники заходів дізналися, як оптимізувати виробничі та бізнес-процеси за допомогою цифрової трансформації і нових послуг Koenig & Bauer.

За останні роки Koenig & Bauer неодноразово подавала приклад того, як завдяки креативному підходу і цифровим даним можна створювати інноваційні сервіси для кращого обслуговування клієнтів. Компанія стала одним з міжгалузевих лідерів у сфері оцифровування бізнес-процесів. Більшість таких послуг базується на даних про продуктивність машин та їхніх лог-файлах.

PressCall покращує комунікацію при дистанційному сервісі. Натиснувши кнопку на пульті управління, співробітник друкарні відсилає всю необхідну інформацію про друкарську машину фахівцю техпідтримки Koenig & Bauer. Таким чином оптимізується комунікація і усуваються мовні бар'єри. Інформація про зв'язок з клієнтом автоматично фіксується в CRM. Це рішення дозволяє швидше і ефективніше знайти неполадку і усунути її, завдяки чому скорочується час простою обладнання і підвищується його доступність.

Visual PressSupport теж покращує комунікацію при дистанційному сервісі і переводить спільну роботу між клієнтом і техслужбою на новий рівень. За допомогою мобільного пристрою можна істотно підвищити якість віддаленого сервісу, пересилаючи фото, відео, аудіо та коментарі. Так набагато простіше описати технічні моменти і проблеми з механікою віддаленому сервісному інженерові. Все документується на CRM-платформі Salesforce, тобто інформація доступна кожній зацікавленій особі. Visual PressSupport можна використовувати і без підключення до дистанційного сервісу.

Інформування про продуктивність і результати інспекції

Користувачі з контрактом на віддалене обслуговування отримують щомісячний звіт про продуктивність (Performance Report). У ньому представлені дані про продуктивність в цілому, а також ключові індикатори продуктивності машини в наочній графічній формі. Крім того, є можливість зовнішнього і внутрішнього порівняння даних з аналогічним обладнанням - звичайно ж, анонімно. Це дозволяє виявити потенціал оптимізації, скоротити незаплановані простої та планувати роботи з техобслуговування. Таким чином підвищуються продуктивність і доступність машин.

Звіт про техогляд (Press Inspection Report) пропонує такі ж наочні результати інспекції машин, як і Performance Report. Користувач бачить потенціал для технічного поліпшення, а також причини і тривалість сервісних заходів. Завдяки цьому можна правильно розставити пріоритети з мінімальним впливом на доступність обладнання та визначити терміновість заміни окремих запчастин.

Техобслуговування на базі IoT

Наріжним каменем сервісної підтримки Koenig & Bauer є спільнота клієнтів (Customer Community). На цьому порталі користувачі можуть знайти всі цифрові сервісні пропозиції: ви можете створювати нові сервісні випадки, переглядати відкриті випадки, звіти про продуктивність тощо. Користувачі і компанія-виробник мають доступ до однакової інформаційної бази і працюють спільно над одними завданнями.

Проактивний сервіс стає реальністю. Завдяки штучному інтелекту можна передбачати можливі неполадки, перш ніж вони позначаться на виробничому процесі і приведуть, наприклад, до простоїв обладнання. Так, якщо машина посилає повідомлення про швидку розрядку підтримуючої батареї, можна своєчасно її замінити. Завдяки цьому користувач захищений від втрати даних і настройки зберігаються в машині, без необхідності вводити їх повторно.

Koenig & Bauer розробляє сервісний процес на базі IoT: на основі даних друкарського обладнання ПО прогнозує можливі помилки ще до їх виникнення і автоматично їх аналізує. Сервісний менеджер має повний огляд всіх сервісних випадків на всіх машинах. Використовуючи ці дані, він планує дистанційне ТО і візити на підприємство клієнта. Технічні фахівці на місці усувають помилки в рамках заздалегідь запланованих сервісних робіт, перш ніж вони призведуть до зупинки машини. Таким чином можна планувати зупинки машини, підвищується надійність виробництва і продуктивність. Завдяки ServiceApp технічний фахівець має доступ до всієї історії машини і техобслуговування, а свій звіт може підготувати безпосередньо в друкарні, використовуючи мобільний пристрій.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2462
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2463
Ідентифікатор: 1860