У рамках Ukrainian Creative Week пройшов конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of, який покликаний звітувати про український дизайн за рік. Він охоплює такі номінації, як: графічний, digital, телевізійний, промисловий дизайн та дизайн середовища.
Зупинимося на цьогорічних переможцях-графіках, котрі продемонстрували дизайнерський підхід до книги.
Tough Slate Design
Робота Bukowski Glitch Book від брендингової агенції Tough Slate Design Studio являється ребрендингом збірки віршів Чарльза Буковскі «Грай п'яний на піаніно як на ударному інструменті поки пальці не почнуть злегка кровоточити», котра вперше була опублікована в 1979 році.
Роботи Чарльза Буковскі, котрий зображав розпусту міського життя та пригнічення в американському суспільстві, не підходять під визначення класичної сучасної літератури. І дизайнерам вдалося зрозуміти такого тонкого письменника та через контрасти і символізм проілюструвати збірку.
Tough Slate Design
Ще одна робота агенції стала переможцем — книга «Book of Crimes 2014 — 2015». Вона демонструє факти присутності російських військ на Сході України. Використовуються докази з відкритих джерел і документів уряду.
На Київському міжнародному фестивалі реклами зазначили, що книга була частиною кампанії по висвітленню присутності російських військ і поширювалась у ході сесії Європарламенту на початку 2016 року.
Євгенія Тинна
Організатори конкурсу піклуються про майбутнє, тому окремим напрямком були виділені проекти від студентів-дизайнерів. Серед переможців був артбук Євгенії Тинна, котра вирішила поділитися своїм досвідом із прочитання незавершеного роману «Замок» Франца Кафки.
Кафка почав писати роман в 1922 році. Він роботу не завершив і передав рукопис другові, щоб той його спалив, але замість цього роман був опублікований посмертно. У своєму коментарії Євгенія ділиться, що їй було важко читати і зосередитися. І саме дефекти у тексті покликані відволікати читача від змісту та внести хаос у читання.
Книга не має обкладинки, як уособлення незавершеної роботи. Але схована у коробку, яка захищає текст і виступає символом близькості, бо саме до коробок ми поміщаємо важливі особисті речі на зберігання.