До 2022 року глобальний ринок пакування сягне 50 млрд доларів

Олена Сердюк 19 січня 2018 р. о 14:31

Аналітики Smithers Pira, що працює на ринках упаковки, паперу та друку, підготували звіт про майбутні бізнес-моделі у пакуванні. Згідно з даними, вартість послуг із пакування у 2017 році становитиме 33,7 млрд доларів, а до 2022 року цей показник становитиме 50 млрд доларів. Річний темп зростання складе 9,5%.

Читайте також: До 2021 року об’єм ринку торгової упаковки сягне 82 млрд доларів

Індустрія пакування продовжить працювати з традиційними матеріалами — скло, папір, деревина і плити, пластмаса та метал. У той же час будуть вивчатися нові матеріали та ринки, наприклад, біоматеріали. Тестування матеріалів буде важливим етапом при виборі новинок. За результатами тестування клієнти зможуть порівнювати та обирати найбільш прийнятні варіанти.

На думку аналітиків, електронна комерція, яка змінює спосіб купівлі, і цифровий друк як засіб персоналізації продуктів, додають зручності та прозорості під час вибору, впливають на бізнес-моделі виробників пакування. Часто виробництва мають навички та обладнання, необхідні для створення дизайн-студій та надання дизайнерських послуг. Це є прямим способом збільшити свою цінність для клієнтів і допомагає створювати власний бренд.

Аналіз великих даних на виробництві, наприклад, температури, вібрацій, швидкості обертання — допомагають пакувальним компаніям вдосконалювати та раціоналізувати виробництво, прогнозуючи необхідні роботи, а не реагувати на несправності.

Останні новини розділу