Американський снек-бренд «Mr. Peanut» до свого століття випустив три мільйони єдиних у своєму роді дизайнів для банок із-під арахісу. Для реалізації такої задачі компанія використовувала цифрові друкарські машини «HP Indigo» з програмним забезпеченням «HP SmartStream Mosaic», котре здатне створювати версії дизайну на основі основних шаблонів. Надруковано на гліколь-модифікованій ПЕТ-плівці (PETG), товщиною 50 мікронів.
Британський підрозділ світової мережі ресторанів-піцерій «Pizza Hut» у співпраці з «Novalia», котра спеціалізується на друкованій електроніці, випустили пакування для піци, яке трансформується в діджейський пульт.
Використовуючи струмопровідне чорнило, поєднали музику та їжу. Коробка синхронізується зі сматрфоном чи ноутбуком через Bluetooth.
Голландська велосипедна компанія «VanMoof» використала звичайне друковане упакування, але з унікальною ідеєю. Щоб захистити свої продукти при перевезенні, фірма на коробках розмістила зображення телевізора.
Перевізники знають, якщо вони пошкодять телевізор, то це буде проблемою для них. Створюючи ілюзію, компанія стимулює бути більш обережним і не пошкодити велосипед всередині.
Британська компанія «Keenpac», яка спеціалізується на пакуванні, розробила на замовлення святкові пакети до Різдва. Вони виготовлені з паперу і вкриті глиною. Покриття робить кольори контрастними і додає глянцю. Пакети виглядають як поліетиленові, але повністю відповідають стратегії сталого розвитку замовника: виготовляються з FSC сертифікованого паперу з чорнилом на водній основі.
«Disney» підхопив ініціативу стійких продуктів і для ляльки головної героїні мультфільму «Ваяна» розроблено екологічно відповідальну коробку, а на додаток, вона містить цікавий інтерактивний елемент: діти можуть перетворити її в човен.
Картон для коробки містить 70% перероблених матеріалів, а зображення наносяться чорнилами на рослинній основі. У якості прозорого елементу використовується ПЕТ, оскільки його легше переробляти, ніж ПВХ. Пакування не містить клеїв.
Цікаву кампанію провів американський виробник снеків «Doritos» спільно з некомерційною організацією «Rock The Vote», яка стимулює молодь голосувати.
Для цього вони випустили пакет без інформації, якого смаку снеки знаходяться всередині. Дізнатися можна тільки після придбання. А на промо-сторінці зазначили: «62% молодих американців не голосували в 2012. Так що ми зробили пакування для них… Бо якщо ти не голосуєш, хтось інший робить вибір за тебе».
Іспанський виробник вермуту «Bodegas Jaime» вирішив привернути увагу покупців, створивши анімовану етикетку. Напівпрозора обгортка накладається на верхню частину друкованої паперової етикетки. І обертаючи її, створюється ілюзія рухомого зображення. Цю техніку називають ще сканімацією.
За словами виробника, ці етикетки коштують стільки ж, як і звичайні паперові.
Скляна пляшка горілки «Sernova» від італійського виробника «P & P Promotion» цікава своєю обробкою. За допомогою запатентованої технології «Молекулярна зміна кольору скла» пляшка була «пофарбована» шістьма кольорами: темно-зелений, білий, червоний, металеве золото, коричневий і чисте золото.
На FESPA Awards 2016 за цей продукт компанія отримала золото в категорії «Скло, кераміка, метал і дерево».