Випустили плівку для реклами на підлозі зі стійкістю до 90 днів
Фото: FLEXcon

Випустили плівку для реклами на підлозі зі стійкістю до 90 днів

Компанія FLEXcon, Inc., новатор в адгезивних покриттях та покриттях для ламінування, оголосила про вивід на ринок плівки для реклами на підлозі з високим показником стійкості до стирання.

Система з FLEXcon® FLEXmark® floor art™ 4730 base film і FLEXmark® OV1450 overlaminate призначена для графічної реклами, розміщеної в приміщеннях на підлозі. Біла непрозора основа — FLEXmark® floor art™ 4730 white — забезпечує адгезію до бетону чи керамічної та ПВХ плитки з дрібною лінією затирання. FLEXmark® OV1450 overlaminate захищає графіку і має антислизькі властивості.

Читайте також: У Києві зовнішньої реклами стане менше на 75%

У компанії наголошують, що реклама витримає навантаження човгання ніг до 90 днів. І її все ще можна буде просто відліпити від підлоги.
Ідентифікатор: 1680