Друкарні використовують нові технології для збільшення прибутку

Друкарні використовують нові технології для збільшення прибутку

Організатори міжнародної виставки друкованої, паперової та пакувальної промисловості drupa підготували п'ятий звіт світових тенденцій у поліграфії. Дослідження провели в листопаді 2017 року і залучили понад 1000 осіб: поліграфістів і виробників обладнання.

У короткому огляді констатували підвищену впевненість у майбутньому у друкарень завдяки поступовому відновленню світової економіки після кризи 2008 року. Ключовою перешкодою назвали відсутність попиту в 2017 році.

Керівники друкарень планують збільшити прибуток за рахунок системної інтеграції. Це призведе до підвищення продуктивності, але скорочення співробітників. З цією метою виробники запланували нові моделі і відкриття нових каналів збуту.

На тлі поширення цифрових комунікацій учасники ринку друку шукають способи використання нових технологій. Електронні книги розглядають як доповнення до друкованих, хоча книжково-журнальні друкарні в більшості регіонів відзначають падіння попиту. У відповідь газетні друкарні розширюють асортимент, наприклад, пропонують журнали і каталоги, а книжкові — цифровий друк книг невеликими тиражами і «на вимогу». Високий попит залишається в упаковці, тому пакувальні друкарні не потребують змін або розширенні послуг. Але спостерігається зростання доданої вартості, наприклад, за допомогою друку змінних даних.

Читайте також: До 2022 року глобальний ринок пакування сягне 50 млрд доларів

Головним напрямком інвестування визначили струменевий друк. Виробники обладнання серед революційних технологій назвали автоматизацію і обмін даними, потім інтеграцію друкованих та цифрових медіа та роботу з великими наборами даних.
Ідентифікатор: 1703