Світовий ринок етикеток зростає з 2014 року. Ціна з 2014 до 2019 року зросла на 4,8%, а обсяг (формат А4 або еквівалент) — на 5,2%. Такі цифри оприлюднила аналітична компанія Smithers Pira, яка проводить дослідження на ринках упаковки, паперу та друку.
До 2024 року ринок друку етикеток досягне 49,9 млрд доларів і обсягу 1,59 трильйона А4 або еквіваленту. Для порівняння, у 2018 році ринок склав 39,49 млрд доларів і 1,15 трильйона А4 або еквівалент. Ринок зростатиме щорічно в середньому на 4%.
Читайте ще: Heidelberg прискорив процес виготовлення вплавлювальних етикеток
Флексографія є найбільш часто використовуваним методом друку етикеток у 2019 році. Але її темпи зростання не йдуть у ногу з загальним зростанням ринку. Це пояснюється ростом цифрового друку. Хороші темпи росту демонструє струменевий друк.
Самоклеючі етикетки збільшать свою частку на ринку, оскільки впроваджуються урядові вимоги для відстеження та кодування медичних і фармацевтичних продуктів.
Наклейки для маркування та відстеження втрачають свої позиції через нові рішення для електронного відстеження, які все частіше використовуються в логістиці.
Етикетки, що вплавляються (In-Mould Labels, IML), займають невелику частку, але попит на них постійно підтримується. Цьому сприяє усвідомлення їх екологічності. Упаковку можна всю повторно переробити, якщо наліпка й тара зроблені з одного матеріалу.
Фото: Squirrel_photos зі сайту Pixabay
У 2019 році глобальний випуск етикеток складе 41,02 мільярдів доларів
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
26 груд. 2022 р.
23 груд. 2022 р.
19 лип. 2022 р.
30 черв. 2022 р.
24 черв. 2022 р.
10 черв. 2022 р.
28 трав. 2022 р.
20 трав. 2022 р.
4 квіт. 2022 р.
17 бер. 2022 р.