У 2019 році глобальний випуск етикеток складе 41,02 мільярдів доларів
Фото: Squirrel_photos зі сайту Pixabay

У 2019 році глобальний випуск етикеток складе 41,02 мільярдів доларів

Світовий ринок етикеток зростає з 2014 року. Ціна з 2014 до 2019 року зросла на 4,8%, а обсяг (формат А4 або еквівалент) — на 5,2%. Такі цифри оприлюднила аналітична компанія Smithers Pira, яка проводить дослідження на ринках упаковки, паперу та друку.

До 2024 року ринок друку етикеток досягне 49,9 млрд доларів і обсягу 1,59 трильйона А4 або еквіваленту. Для порівняння, у 2018 році ринок склав 39,49 млрд доларів і 1,15 трильйона А4 або еквівалент. Ринок зростатиме щорічно в середньому на 4%.

Читайте ще: Heidelberg прискорив процес виготовлення вплавлювальних етикеток

Флексографія є найбільш часто використовуваним методом друку етикеток у 2019 році. Але її темпи зростання не йдуть у ногу з загальним зростанням ринку. Це пояснюється ростом цифрового друку. Хороші темпи росту демонструє струменевий друк.

Самоклеючі етикетки збільшать свою частку на ринку, оскільки впроваджуються урядові вимоги для відстеження та кодування медичних і фармацевтичних продуктів.
Наклейки для маркування та відстеження втрачають свої позиції через нові рішення для електронного відстеження, які все частіше використовуються в логістиці.
Етикетки, що вплавляються (In-Mould Labels, IML), займають невелику частку, але попит на них постійно підтримується. Цьому сприяє усвідомлення їх екологічності. Упаковку можна всю повторно переробити, якщо наліпка й тара зроблені з одного матеріалу.
Ідентифікатор: 1862