Ринок пластикової упаковки буде рости
Фото: Battlecreek Coffee Roasters on Unsplash

Ринок пластикової упаковки буде рости

Аналітики Smithers Pira прогнозують, що ринок гнучкої упаковки зростатиме на 3,3% щорічно, досягнувши 269 млрд доларів у 2024 році. Це пов’язано з глобальною урбанізацією.

Гнучка упаковка замінює більш традиційну тару, наприклад, склані чи металеві банки через меншу вагу, економічну доцільність, менші транспортні витрати. Хоча стійкість такого пакування залишається головною проблемою для ринку.

Виробники вважають захист, що забезпечується гнучкою упаковкою, перевагою. Також зростає ринок засобів від підробок. Ріст складе 4,4% за рік до 4 млрд доларів до 2024 року. Як і для гнучкої упаковки основним рушієм виступає глобалізація та електронна комерція. Експерти очікують, що до 2022 року близько 20% роздрібних продажів здійснюватимуться в інтернеті.
Галузь захисту торгової марки поступово переходить від оптичних функцій захисту, які є ідентичними для кожного продукту, до цифрових. Найшвидше зростаюча область цього ринку це Track and Trace — технологія відстеження окремих продуків під час виробництва та розповсюдження.

Очікується, що продажі жорсткої пластикової упаковки зростуть до 222,4 млрд доларів у 2024 році (з річним ростом 4,2%). Вона також замінює традиційне пакування через меншу вагу та економічну доцільність. Але гнучка упаковка поступово забирає частку ринку жорсткої.

Читайте ще: Для гнучкої упаковки були розроблені стійкі рішення

Для задоволення попиту споживачів на більш стійку упаковку, виробники більше використовують пластики, які переробляються.
Ідентифікатор: 1874