До 2021 року об’єм ринку торгової упаковки сягне 82 млрд доларів
Фото: morguefile.com

До 2021 року об’єм ринку торгової упаковки сягне 82 млрд доларів

За даними аналітиків Smithers Pira, що працює на ринках упаковки, паперу та друку, у 2015 році глобальний роздрібний попит на готову торгову упаковку склав 30,5 млн тонн матеріалу (папір та пластик) і коштував 62,8 млрд доларів. По їхнім оцінкам ринок зростатиме на близько 4% у рік до 2021, досягнувши 38,7 млн тонн паперу і пластикових матеріалів, що в доларовому еквіваленті складе 82 млрд.

Як тренди були виділені більш короткі тиражі і швидке переналагодження. Від упаковки будуть вимагати високої якості та високої швидкості.

Північна Америка та Західна Європа віддадуть частину ринку в Азіатсько-Тихоокеанський регіон. Північна Америка продемонструє розумне зростання, а ось на більш зрілому ринку Західної Європи попит стабілізується та сповільниться. Азіатсько-Тихоокеанський регіон та Африка є найбільш швидко розширювані регіони, що продемонструють щорічне зростання більш ніж на 6%.

Також на цьому ринку існує жорстка конкуренція між матеріалами. Одним із каменів спотикання є екологічні переваги. Це особливо актуально на ринку свіжої плодоовочевої продукції, де виробники гофрованої упаковки стверджують, що їх продукт є більш вигідним для споживача і перешкоджає бактеріальному забрудненню. А продавці пластикових рішень наполягають на тому, що їх продукт є більш екологічно чистим і багаторазовим, що зменшує вуглецевий слід.
Ідентифікатор: 1432