Після експериментального етапу Рада виноробів Сент-Емільон продовжила систему захисту і розширила програму на всі вина в рамках ради.
В епоху глобалізації захист бренду набуває все більшого значення не тільки з точки зору втрати обороту і нанесення удару по репутації бренду, але і з точки зору безпеки споживачів. Тому в жовтні 2015 року Рада виноробів Сент-Емільон, після дослідження і тестування, вибрала рішення від Tesa — наліпки безпеки Tesa scribos, котрі є унікальним QR-кодом із подальшою перевіркою. Потрібно відсканувати наліпку і ввести захисний код, який надрукований тут же на пляшці. Якщо код дійсний і підтверджується виробником, то покупця автоматично пересилають на сторінку з відомостями про продукт на сайті Ради. Пілотний проект тривав рік. Після цього Рада вирішила продовжити і розширити програму. Зацікавлені виробники зможуть придбати етикетку безпеки безпосередньо в Раді. Можливе замовлення на невелику кількість — від 1000 етикеток.
У Раді акцентують увагу ще й на те, що це дозволяє відстежувати продукцію і спрощує роботу дистриб'юторів.
Фото: tesa.com
Винороби Франції борються з контрафактною продукцією за допомогою етикетки
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
26 груд. 2022 р.
23 груд. 2022 р.
19 лип. 2022 р.
30 черв. 2022 р.
24 черв. 2022 р.
10 черв. 2022 р.
28 трав. 2022 р.
20 трав. 2022 р.
4 квіт. 2022 р.
17 бер. 2022 р.