Винороби Франції борються з контрафактною продукцією за допомогою етикетки
Фото: tesa.com

Винороби Франції борються з контрафактною продукцією за допомогою етикетки

Після експериментального етапу Рада виноробів Сент-Емільон продовжила систему захисту і розширила програму на всі вина в рамках ради.

В епоху глобалізації захист бренду набуває все більшого значення не тільки з точки зору втрати обороту і нанесення удару по репутації бренду, але і з точки зору безпеки споживачів. Тому в жовтні 2015 року Рада виноробів Сент-Емільон, після дослідження і тестування, вибрала рішення від Tesa — наліпки безпеки Tesa scribos, котрі є унікальним QR-кодом із подальшою перевіркою. Потрібно відсканувати наліпку і ввести захисний код, який надрукований тут же на пляшці. Якщо код дійсний і підтверджується виробником, то покупця автоматично пересилають на сторінку з відомостями про продукт на сайті Ради. Пілотний проект тривав рік. Після цього Рада вирішила продовжити і розширити програму. Зацікавлені виробники зможуть придбати етикетку безпеки безпосередньо в Раді. Можливе замовлення на невелику кількість — від 1000 етикеток.

У Раді акцентують увагу ще й на те, що це дозволяє відстежувати продукцію і спрощує роботу дистриб'юторів.
Ідентифікатор: 1434