Визначено основну тенденцію для упаковки косметики — зручність
Valeria Boltneva (c) Pexels

Визначено основну тенденцію для упаковки косметики — зручність

Аналітики Smithers Pira підготували новий довгостроковий прогноз по упаковці косметичних та засобів особистої гігієни. Робити точні довгострокові прогнози досить складно у світі, що швидко розвивається, проте слід уважно вивчати тенденції, наведені в них.

У своїй доповіді фахівці наполягають, що основоположною тенденцією буде більш зручна упаковка, яка легко відкривається. Підвищити цінність продукту бренди зможуть за допомогою додаткових систем дозування.

Ще одним важливим фактором є забезпечення екологічної стійкості. Як зазначив Ешлі Ганг, автор дослідження: «Сталий розвиток став особливо важливим фактором у багатьох областях за останнє десятиліття. Це особливо вірно в упаковці... Упаковка, як одноразовий продукт, стикається з інтенсивним і зростаючим тиском із боку споживачів, роздрібних продавців, постачальників, урядів, регулюючих органів, екологічних та інших груп для розробки екологічно чистих рішень».

Також, спостерігається зростання попиту на продукцію по догляду за волоссям, обличчям та тілом серед чоловіків. Це створює нові виклики для дизайнерів упаковки. Перед ними стоїть завдання підвищити привабливість продукції, яка історично вважається «жіночою».

Зростання інтернет-продажів створює свої завдання. Більше не потрібно привертати увагу покупців на переповненій полиці в магазині. Однак, в інтернеті рясніють контрафактні товари, тому високоякісна упаковка і рішення захисту можуть створити впевненість у покупців, що вони вибирають справжні товари. Захист бренду може бути підвищений додатковими технологіями, наприклад, невидимим чорнилом, спеціальними лаками, індикаторами відкриття або голограмами. Відповідно, як і раніше буде попит на високоякісні матеріали, художнє оформлення та інші спецефекти, незважаючи на зростання продажів через інтернет.

У прогнозі на 2016 рік ринок упаковки косметики та засобів особистої гігієни оцінюють в 21,3 млрд доларів із ростом на рівні 3,6% на рік до 2021 року, коли він досягне 25,4 млрд доларів. Ринками з ростом вище середнього будуть США, Китай, Африка і Близький Схід.
Ідентифікатор: 1439