Ukrainian Design: The Very Best Of: ідеї пакування від українських дизайнерів

Ukrainian Design: The Very Best Of: ідеї пакування від українських дизайнерів

Пакування їжі на конкурсі українського дизайну 2017 року
calendar_today
1 жовтня 2018
query_builder
visibility
1 708
Конкурс українського дизайну Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 оголосив переможців.

Професійні студії і студенти надіслали своє бачення пакування смаколиків, їжі із собою, алкоголю, а також запропонували підвищити впізнаваність бренду через обгортки.

Jola Honey Mix ТМ
Tough Slate Design

Три банки меду під ТМ Jola
Мед із додаванням різних натуральних інгредієнтів Фото: Tough Slate Design

Київське брендингове агентство Tough Slate Design розробило торгову марку JOLA. Слово походить від «бджола». Під ТМ JOLA мед випускається з додаванням різних натуральних інгредієнтів: соків, спецій, горіхів тощо.

П'ять банок меду різного виду
Акцент на візуальну комунікацію без буквених написів та зображень Фото: Tough Slate Design

Продукція призначена для молодшої цільової аудиторії, тому акцент було зроблено на візуальну комунікацію. Яскраве пакування розкриває суть суміші без будь-яких буквених написів та конкретних зображень.

Різні види упаковки
Продукт доступний у трьох різних ємностях Фото: Tough Slate Design

Для збільшення зручності та мобільності продукт доступний у трьох різних ємностях. Журі конкурсу оцінили ідею і вручили The Very Best of.

Три банки меду у коробці
Фото: Tough Slate Design
Стікери меду у коробці
Фото: Tough Slate Design

Етикетка Cold brew
Ресторанна агенція Canape

Три скляні пляшки Cold Brew
Формат пивної пляшки для холодної кави Фото: Canape

Харківська ресторанна агенція Canape ще у 2015 році розробила концепт для кафе-бару Some like it hot у Харкові. У сучасному інтер’єрі намагалися відтворити атмосферу Америки 30-х років, коли діяв сухий закон і ранкові кав’ярні перетворювалися на підпільні бари вночі. Він також базується на контрасті: поєднанні білого, жовтого та сірого кольорів.

Етикетка під кави Cold Brew
Етикетка для холодної кави відповідна до корпоративного стилю Фото: Canape

Цього року агенція розробила етикетку для холодної кави відповідно до корпоративного стилю.

Горілка Night Lviv
Ярослав Шкрібляк, Umbra Design Studio

Пляшка горілки Night Lviv
Пакування демонструє вогні нічного Львова. Фото: design-awards.com.ua

Етикетку для горілки «Вечірній Львів» розробили для Львівського холдингу AKURAT. Пакування демонструє вогні нічного Львова.

Головна ідея полягала в тому, щоби створити пляшки преміум класу з невеликою кількістю кольорів. Незважаючи на те, що етикетка чорна, візуальну привабливість забезпечили через яскраві кольори.

Лікер Orange
Ярослав Шкрібляк, Umbra Design Studio

Пляшка лікеру Orange
Дизайн етикетки для апельсинового лікеру Фото: design-awards.com.ua

Іншою роботою Ярослава, яка пройшла до фіналу, був дизайн апельсинового лікеру для того ж холдингу. Але випуск лікерів у такій обгортці поки не почався.

Піца Panic Pizza
ISD Group

Три упаковки для піци і три одноразових стаканчика для напоїв
Нетипове пакування для миколаївської піцерії Фото: design-awards.com.ua

Київське креативне агентство ISD Group розробило нетипове пакування для миколаївської піцерії. Оскільки здебільшого піцерії намагаються бути італійськими чи виглядати такими, то миколаївська піцерія вирішила бути сама собою. Але зупинилася на провокативному характері, доводячи, що Panic Pizza — нестандартна в рецептах та візуалізації.

Коробка для піци з ілюстрацією голови зомбі-дівчини
Токсичні кольори для теми американських фільмів жахів 60-х і 70-х років Фото: design-awards.com.ua

Дизайнери вибрали тему американських фільмів жахів 60-х і 70-х років та дивних коміксів. Токсичні кольори мають виривати людей із буденності й роблять марку легко впізнаваною. Хоча на етапі виготовлення коробки для піци виникли деякі труднощі. Тільки один виробник взявся випускати коробку в таких кольорах.

Сік у руці на тлі коробки з-під піци
Panic Pizza — нестандартна у візулізації і вириває людей із буденності Фото: design-awards.com.ua

Бокси для Sushi 33
Антоніна Юрченко

Набір паперових пакувань для суші та лапші
Яскраві контейнери для суші та лапші на виніс Фото: design-awards.com.ua

Графічний дизайнер Антоніна Юрченко розробила різні види пакування для київської компанії з доставки їжі. Sushi 33 спеціалізується на японській кухні.

Розкрита коробка для суші
Зручна тара із переробної сировини Фото: design-awards.com.ua

Основна ідея полягала в створенні зручної тари із переробної сировини. Дизайн мав виділятися серед інших у галузі. Вибір припав на папір та яскраві ілюстрації риб. Результатом стали веселі коробки для суші та лапші.

Лекала для упаковки під суші
Веселі коробки з яскравими ілюстраціями риб Фото: design-awards.com.ua

Суміші кави еспресо
ARTEMOV ARTEL

Набір упаковок для кави еспресо
Пакування для серії оригінальних сумішей еспресо з візуальними ідентифікаторами Фото: ARTEMOV ARTEL

«Майстерня кави» замовила дизайн для серії оригінальних сумішей еспресо. Основним завданням було створити візуальні ідентифікатори, котрі допомагали би покупцям легко зробити вибір.

Графічне представлення повного місяця
Повний місяць як ідентифікатор «найлегшої» суміші: 80% арабіки Фото: ARTEMOV ARTEL

Набори еспресо відрізняються співвідношенням м’якого смаку арабіки та міцного робусти, і для розрізнення дизайнери вирішили взяти фази місяця. Повний місяць не має темної частини, тому виступає маркером для «найлегшої» суміші: 80% арабіки. У молодого місяця найбільше темряви й позначає суміш із 80% робусти для тих, хто любить жорсткий смак кави.

Графічне представлення молодого місяця
Молодий місяць позначає суміш із 80% робусти Фото: ARTEMOV ARTEL

Студентський дизайн

Пакування для хот-догів
Карина Пасєчка

Паперові пакети, одноразовий стаканчик для кави та картонні коробки для їжі
Легке у використанні пакування для вуличної їжі Фото: behance.net

В основу роботи покладена легкість використання. Для вуличної їжі важливо, щоби її було зручно їсти в будь-якій ситуації. Форма була розроблена спеціально для Rock'n'Dog: під хот-дог та картоплю фрі або бутерброд та фрі.

Вулична їжа у коробках на столику
Дружня атмосфера в ілюстрації Фото: behance.net

Коробки виготовляються з переробленої сировини — міцного гофрованого картону. Атмосфера у Rock'n'Dog є дружньою й автор намагалася передати це в ілюстрації на коробці.

Етикетки для коктейлів
Євгеній Мельничук

Три скляні пляшки для коктейлів
Ілюстрації базуються на легендах, написаних про коктейлі Фото: design-awards.com.ua

Для київського коктейль-бару був розроблений логотип, а також етикетки для індивідуальних пляшок. Ілюстрації базуються на легендах, написаних про ці коктейлі.

Елена Сердюк
Елена Сердюк
События, новинки Книжкові досягнення дизайнерів в Ukrainian Design: The Very Best Of
Книжкові досягнення дизайнерів в Ukrainian Design: The Very Best Of
Український книжковий та білякнижковий дизайн: звіт за 2017 рік
Обзоры Пакування як ефективний інструмент маркетингу
Пакування як ефективний інструмент маркетингу
Погляд на пакування від FESPA
События, новинки Графічні досягнення дизайнерів в Ukrainian Design: The Very Best Of
Графічні досягнення дизайнерів в Ukrainian Design: The Very Best Of
Український дизайн: звіт за 2016 рік
коментарі
Loading
E-Mail:
слідкувати за відповідями