60% покупців їжі хочуть бачити однакову упаковку в інтернеті і магазині
Photo by Fancycrave on Unsplash

60% покупців їжі хочуть бачити однакову упаковку в інтернеті і магазині

Pantone, Esko, X-Rite і AVT, які допомагають компаніям з ідентифікацією продукту в ланцюжку створення упаковки, підготували дослідження. У звіті «Упаковка і цифровий покупець: зустріч з очікуваннями в продуктах харчування і напоях» спробували визначити, що хочуть покупці від упаковки.

У дослідженні вивчалася поведінка приблизно 4000 жінок і чоловіків. Географія опитування первинних покупців охоплює Північну Америку, Францію, Великобританію, Німеччину, Іспанію, Китай і Японію.

Навіщо купувати їжу в інтернеті?
33% респондентів купують в інтернеті через зручності, а 43% хочуть отримати кращу ціну.

60% покупців очікують, що упаковка, яку вони бачать в інтернеті, буде такою ж, як у місцевому магазині. Локальний і віртуальний досвід повинні бути однаковими, оскільки первинні покупці нічого не чекають від бренду. 47% вважають, що зображення продукту в інтернеті, має відповідати упаковці при доставці. Тільки 9% опитаних були задоволені упаковкою, яка має інший тип або колір.
26% респондентів, які повернули продукт через упаковки, вирішили, що вона неправильна або підроблена.

Читайте також: До 2022 року глобальний ринок пакування сягне 50 млрд доларів

Тільки 0,8% первинних покупців вказали, що вони ніколи не купували харчові продукти в інтернеті. І 75% заявили, що планують робити нові покупки їжі протягом наступних 18 місяців. Однак, важливо як упаковка виглядає і відчувається в руці. Люди частіше купують продукт, коли торкаються його.
Ідентифікатор: 1726