Професійні студії і студенти надіслали своє бачення пакування смаколиків, їжі із собою, алкоголю, а також запропонували підвищити впізнаваність бренду через обгортки.
- Jola Honey Mix ТМ Tough Slate Design
- Етикетка Cold brew Ресторанна агенція Canape
- Горілка Night Lviv Ярослав Шкрібляк, Umbra Design Studio
- Лікер Orange Ярослав Шкрібляк, Umbra Design Studio
- Піца Panic Pizza ISD Group
- Бокси для Sushi 33 Антоніна Юрченко
- Суміші кави еспресо ARTEMOV ARTEL
- Пакування для хот-догів Карина Пасєчка
- Етикетки для коктейлів Євгеній Мельничук
Jola Honey Mix ТМ
Tough Slate Design
Київське брендингове агентство Tough Slate Design розробило торгову марку JOLA. Слово походить від «бджола». Під ТМ JOLA мед випускається з додаванням різних натуральних інгредієнтів: соків, спецій, горіхів тощо.
Продукція призначена для молодшої цільової аудиторії, тому акцент було зроблено на візуальну комунікацію. Яскраве пакування розкриває суть суміші без будь-яких буквених написів та конкретних зображень.
Для збільшення зручності та мобільності продукт доступний у трьох різних ємностях. Журі конкурсу оцінили ідею і вручили The Very Best of.
Етикетка Cold brew
Ресторанна агенція Canape
Харківська ресторанна агенція Canape ще у 2015 році розробила концепт для кафе-бару Some like it hot у Харкові. У сучасному інтер’єрі намагалися відтворити атмосферу Америки 30-х років, коли діяв сухий закон і ранкові кав’ярні перетворювалися на підпільні бари вночі. Він також базується на контрасті: поєднанні білого, жовтого та сірого кольорів.
Цього року агенція розробила етикетку для холодної кави відповідно до корпоративного стилю.
Горілка Night Lviv
Ярослав Шкрібляк, Umbra Design Studio
Етикетку для горілки «Вечірній Львів» розробили для Львівського холдингу AKURAT. Пакування демонструє вогні нічного Львова.
Головна ідея полягала в тому, щоби створити пляшки преміум класу з невеликою кількістю кольорів. Незважаючи на те, що етикетка чорна, візуальну привабливість забезпечили через яскраві кольори.
Лікер Orange
Ярослав Шкрібляк, Umbra Design Studio
Іншою роботою Ярослава, яка пройшла до фіналу, був дизайн апельсинового лікеру для того ж холдингу. Але випуск лікерів у такій обгортці поки не почався.
Піца Panic Pizza
ISD Group
Київське креативне агентство ISD Group розробило нетипове пакування для миколаївської піцерії. Оскільки здебільшого піцерії намагаються бути італійськими чи виглядати такими, то миколаївська піцерія вирішила бути сама собою. Але зупинилася на провокативному характері, доводячи, що Panic Pizza — нестандартна в рецептах та візуалізації.
Дизайнери вибрали тему американських фільмів жахів 60-х і 70-х років та дивних коміксів. Токсичні кольори мають виривати людей із буденності й роблять марку легко впізнаваною. Хоча на етапі виготовлення коробки для піци виникли деякі труднощі. Тільки один виробник взявся випускати коробку в таких кольорах.
Бокси для Sushi 33
Антоніна Юрченко
Графічний дизайнер Антоніна Юрченко розробила різні види пакування для київської компанії з доставки їжі. Sushi 33 спеціалізується на японській кухні.
Основна ідея полягала в створенні зручної тари із переробної сировини. Дизайн мав виділятися серед інших у галузі. Вибір припав на папір та яскраві ілюстрації риб. Результатом стали веселі коробки для суші та лапші.
Суміші кави еспресо
ARTEMOV ARTEL
«Майстерня кави» замовила дизайн для серії оригінальних сумішей еспресо. Основним завданням було створити візуальні ідентифікатори, котрі допомагали би покупцям легко зробити вибір.
Набори еспресо відрізняються співвідношенням м’якого смаку арабіки та міцного робусти, і для розрізнення дизайнери вирішили взяти фази місяця. Повний місяць не має темної частини, тому виступає маркером для «найлегшої» суміші: 80% арабіки. У молодого місяця найбільше темряви й позначає суміш із 80% робусти для тих, хто любить жорсткий смак кави.
Студентський дизайн
Пакування для хот-догів
Карина Пасєчка
В основу роботи покладена легкість використання. Для вуличної їжі важливо, щоби її було зручно їсти в будь-якій ситуації. Форма була розроблена спеціально для Rock'n'Dog: під хот-дог та картоплю фрі або бутерброд та фрі.
Коробки виготовляються з переробленої сировини — міцного гофрованого картону. Атмосфера у Rock'n'Dog є дружньою й автор намагалася передати це в ілюстрації на коробці.
Етикетки для коктейлів
Євгеній Мельничук
Для київського коктейль-бару був розроблений логотип, а також етикетки для індивідуальних пляшок. Ілюстрації базуються на легендах, написаних про ці коктейлі.