Професійні студії і студенти надіслали своє бачення пакування смаколиків, їжі із собою, алкоголю, а також запропонували підвищити впізнаваність бренду через обгортки.
- Jola Honey Mix ТМ Tough Slate Design
- Етикетка Cold brew Ресторанна агенція Canape
- Горілка Night Lviv Ярослав Шкрібляк, Umbra Design Studio
- Лікер Orange Ярослав Шкрібляк, Umbra Design Studio
- Піца Panic Pizza ISD Group
- Бокси для Sushi 33 Антоніна Юрченко
- Суміші кави еспресо ARTEMOV ARTEL
- Пакування для хот-догів Карина Пасєчка
- Етикетки для коктейлів Євгеній Мельничук
Jola Honey Mix ТМ
Tough Slate Design
![Мед із додаванням інгредієнтів Три банки меду під ТМ Jola](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/jola-med.jpg)
Київське брендингове агентство Tough Slate Design розробило торгову марку JOLA. Слово походить від «бджола». Під ТМ JOLA мед випускається з додаванням різних натуральних інгредієнтів: соків, спецій, горіхів тощо.
![Акцент на візуальну комунікацію П'ять банок меду різного виду](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/jola-med-vydy.jpg)
Продукція призначена для молодшої цільової аудиторії, тому акцент було зроблено на візуальну комунікацію. Яскраве пакування розкриває суть суміші без будь-яких буквених написів та конкретних зображень.
![Різні ємності Різні види упаковки](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/jola-med-pakuvannya.jpg)
Для збільшення зручності та мобільності продукт доступний у трьох різних ємностях. Журі конкурсу оцінили ідею і вручили The Very Best of.
![Подарункова упаковка під скляні банки меду Три банки меду у коробці](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/jola-med-pakuvannya2.jpg)
![Мед у стікерах у подарунковій коробці Стікери меду у коробці](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/jola-med-pakuvannya3.jpg)
Етикетка Cold brew
Ресторанна агенція Canape
![Формат пивної пляшки для холодної кави Три скляні пляшки Cold Brew](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/cold-brew.jpg)
Харківська ресторанна агенція Canape ще у 2015 році розробила концепт для кафе-бару Some like it hot у Харкові. У сучасному інтер’єрі намагалися відтворити атмосферу Америки 30-х років, коли діяв сухий закон і ранкові кав’ярні перетворювалися на підпільні бари вночі. Він також базується на контрасті: поєднанні білого, жовтого та сірого кольорів.
![Етикетка для холодної кави Етикетка під кави Cold Brew](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/cold-brew-etyketka.jpg)
Цього року агенція розробила етикетку для холодної кави відповідно до корпоративного стилю.
Горілка Night Lviv
Ярослав Шкрібляк, Umbra Design Studio
![Пляшка преміум класу Пляшка горілки Night Lviv](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/lviv.jpg)
Етикетку для горілки «Вечірній Львів» розробили для Львівського холдингу AKURAT. Пакування демонструє вогні нічного Львова.
Головна ідея полягала в тому, щоби створити пляшки преміум класу з невеликою кількістю кольорів. Незважаючи на те, що етикетка чорна, візуальну привабливість забезпечили через яскраві кольори.
Лікер Orange
Ярослав Шкрібляк, Umbra Design Studio
![Етикетка для апельсинового лікеру Пляшка лікеру Orange](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/orange.jpg)
Іншою роботою Ярослава, яка пройшла до фіналу, був дизайн апельсинового лікеру для того ж холдингу. Але випуск лікерів у такій обгортці поки не почався.
Піца Panic Pizza
ISD Group
![Нетипове пакування Три упаковки для піци і три одноразових стаканчика для напоїв](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/panic-pizza.jpg)
Київське креативне агентство ISD Group розробило нетипове пакування для миколаївської піцерії. Оскільки здебільшого піцерії намагаються бути італійськими чи виглядати такими, то миколаївська піцерія вирішила бути сама собою. Але зупинилася на провокативному характері, доводячи, що Panic Pizza — нестандартна в рецептах та візуалізації.
![Токсичні кольори Коробка для піци з ілюстрацією голови зомбі-дівчини](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/panic-pizza-korobka.jpg)
Дизайнери вибрали тему американських фільмів жахів 60-х і 70-х років та дивних коміксів. Токсичні кольори мають виривати людей із буденності й роблять марку легко впізнаваною. Хоча на етапі виготовлення коробки для піци виникли деякі труднощі. Тільки один виробник взявся випускати коробку в таких кольорах.
![Panic Pizza — нестандартна у візулізації Сік у руці на тлі коробки з-під піци](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/panic-pizza-sok.jpg)
Бокси для Sushi 33
Антоніна Юрченко
![Контейнери для суші та лапші на виніс Набір паперових пакувань для суші та лапші](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/sushi33.jpg)
Графічний дизайнер Антоніна Юрченко розробила різні види пакування для київської компанії з доставки їжі. Sushi 33 спеціалізується на японській кухні.
![Зручна тара Розкрита коробка для суші](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/sushi33-korobka.jpg)
Основна ідея полягала в створенні зручної тари із переробної сировини. Дизайн мав виділятися серед інших у галузі. Вибір припав на папір та яскраві ілюстрації риб. Результатом стали веселі коробки для суші та лапші.
![Веселі коробки Лекала для упаковки під суші](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/sushi33-lekala.jpg)
Суміші кави еспресо
ARTEMOV ARTEL
![Пакування з візуальними ідентифікаторами Набір упаковок для кави еспресо](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/espresso-coffee.jpg)
«Майстерня кави» замовила дизайн для серії оригінальних сумішей еспресо. Основним завданням було створити візуальні ідентифікатори, котрі допомагали би покупцям легко зробити вибір.
![Повний місяць як ідентифікатор Графічне представлення повного місяця](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/espresso-coffee-prima.jpg)
Набори еспресо відрізняються співвідношенням м’якого смаку арабіки та міцного робусти, і для розрізнення дизайнери вирішили взяти фази місяця. Повний місяць не має темної частини, тому виступає маркером для «найлегшої» суміші: 80% арабіки. У молодого місяця найбільше темряви й позначає суміш із 80% робусти для тих, хто любить жорсткий смак кави.
![Молодий місяць має найбільше темряви Графічне представлення молодого місяця](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/espresso-coffee-bar.jpg)
Студентський дизайн
Пакування для хот-догів
Карина Пасєчка
![Пакування для вуличної їжі Паперові пакети, одноразовий стаканчик для кави та картонні коробки для їжі](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/rockndog.jpg)
В основу роботи покладена легкість використання. Для вуличної їжі важливо, щоби її було зручно їсти в будь-якій ситуації. Форма була розроблена спеціально для Rock'n'Dog: під хот-дог та картоплю фрі або бутерброд та фрі.
![Запакована вулична їжа Вулична їжа у коробках на столику](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/rockndog-friendly.jpg)
Коробки виготовляються з переробленої сировини — міцного гофрованого картону. Атмосфера у Rock'n'Dog є дружньою й автор намагалася передати це в ілюстрації на коробці.
Етикетки для коктейлів
Євгеній Мельничук
![Етикетки для індивідуальних пляшок Три скляні пляшки для коктейлів](https://www.tipografia.com.ua/img_art/tipografia/50/bottail.jpg)
Для київського коктейль-бару був розроблений логотип, а також етикетки для індивідуальних пляшок. Ілюстрації базуються на легендах, написаних про ці коктейлі.