Земельна комісія Київради підтримала проект рішення «Про внесення змін до рішення Київради від 26 січня 2012 року № 20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві». Її рішення мають рекомендаційний характер. Надалі Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу КМДА, який виступив головним розробником, представить рішення на розгляд комісії з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики. А потім — узагальнення профільною комісією з питань реклами.
Розробники впевнені, у результаті прийняття змін, звільнити місто від візуального шуму можливо впродовж року.
Нова Концепція розвитку зовнішньої реклами в Києві враховує вимоги законів «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги», ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану».
У нових правилах надвеликий формат рекламних засобів обмежили за площею до 72 м2 включно і ввели зони розташування, які не можуть накладатися одна на одну:
малий формат (до 2,16 м2 включно) — радіусом 20 м;
середній формат (понад 2,16 м2 і до 8,0 м2 включно) — радіусом 35 м;
великий формат (понад 8,0 м2 і до 36,0 м2 включно) — радіусом 50 м;
надвеликий формат (понад 36,0 м2 і до 75,0 м2 включно) — радіусом 75 м.
До зон, де реклама заборонена загалі, віднесли не тільки історичний центр, але й транспортні розв’язки, деякі парки, бульвари тощо. Від рекламних конструкцій вимагають не перешкоджати пішохідному руху, не перекривати знаки дорожнього руху, не розміщатись у місцях концентрації ДТП тощо.
Зовнішню рекламу вирішили гармонізувати з вимогами безпеки руху
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
26 груд. 2022 р.
23 груд. 2022 р.
19 лип. 2022 р.
30 черв. 2022 р.
24 черв. 2022 р.
10 черв. 2022 р.
28 трав. 2022 р.
20 трав. 2022 р.
4 квіт. 2022 р.
17 бер. 2022 р.