Pantone, Esko, X-Rite і AVT, які допомагають компаніям з ідентифікацією продукту в ланцюжку створення упаковки, підготували дослідження. У звіті «Упаковка і цифровий покупець: зустріч з очікуваннями в продуктах харчування і напоях» спробували визначити, що хочуть покупці від упаковки.
У дослідженні вивчалася поведінка приблизно 4000 жінок і чоловіків. Географія опитування первинних покупців охоплює Північну Америку, Францію, Великобританію, Німеччину, Іспанію, Китай і Японію.
Навіщо купувати їжу в інтернеті?
33% респондентів купують в інтернеті через зручності, а 43% хочуть отримати кращу ціну.
60% покупців очікують, що упаковка, яку вони бачать в інтернеті, буде такою ж, як у місцевому магазині. Локальний і віртуальний досвід повинні бути однаковими, оскільки первинні покупці нічого не чекають від бренду. 47% вважають, що зображення продукту в інтернеті, має відповідати упаковці при доставці. Тільки 9% опитаних були задоволені упаковкою, яка має інший тип або колір.
26% респондентів, які повернули продукт через упаковки, вирішили, що вона неправильна або підроблена.
Читайте також: До 2022 року глобальний ринок пакування сягне 50 млрд доларів
Тільки 0,8% первинних покупців вказали, що вони ніколи не купували харчові продукти в інтернеті. І 75% заявили, що планують робити нові покупки їжі протягом наступних 18 місяців. Однак, важливо як упаковка виглядає і відчувається в руці. Люди частіше купують продукт, коли торкаються його.
Photo by Fancycrave on Unsplash
60% покупців їжі хочуть бачити однакову упаковку в інтернеті і магазині
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
26 груд. 2022 р.
23 груд. 2022 р.
19 лип. 2022 р.
30 черв. 2022 р.
24 черв. 2022 р.
10 черв. 2022 р.
28 трав. 2022 р.
20 трав. 2022 р.
4 квіт. 2022 р.
17 бер. 2022 р.