Друкарня Oberdruck (Австрія) запустила восьмифарбову Rapida 106 із технологією LED-UV

Друкарня Oberdruck (Австрія) запустила восьмифарбову Rapida 106 із технологією LED-UV

Приблизно рік тому Ганс Обербіхлер разом із начальником свого виробництва Міхаелем Платтера відвідав Радебойль — вибрати нове обладнання, яке повинно було замінити їх восьмифарбну машину. Обербіхлер вже відійшов від оперативного управління друкарнею Oberdruck, але все ще підтримує своє підприємство в стратегічних питаннях.

На дні відкритих дверей KBA австрійці змогли порівняти традиційне сушіння та системи HR-UV / LED-UV. Враження від заходу Міхаель Платтер описує коротко і ємно: «LED-UV - це майбутнє! Про все інше можна забути. Навіть технологія HR-UV з УФ-лампами, легованими залізом, - всього лише проміжний етап на шляху до LED-UV».

Регіональні особливості

Oberdruck — сильна регіональна друкарня, яка обслуговує в основному район Східного Тіролю. Розташовуючись у стороні від головних транспортних артерій, регіон цей зберіг свій неповторний характер. Для місцевих жителів регіональність не модний тренд, а спосіб життя. Тому люди тут охочіше працюють із локальними підприємствами.

У цьому зв'язку Ганс Обербіхлер розповідає про один випадок і не може стримати посмішку: «Пара зі Східного Тіролю замовила на своє весілля газету через сервіс web-to-print. І начебто все добре... Але перед самою подією вони отримують електронного листа: мовляв, вибачте, замовлення може бути доставлений тільки в понеділок (тобто після весілля). Тут ми, звичайно, із радістю пропонуємо свої послуги і виконуємо все точно в строк».

Поліграфія «під ключ»

Зрозуміло, подібні історії швидко переходять з вуст в уста, і люди можуть оцінити гнучкість і надійність Oberdruck. «Клієнти знають, що у нас можна отримати весь набір послуг», - говорить керівник друкарні Сільвія Обербіхлер.

Двадцять співробітників піклуються про те, щоб зберегти цю перевагу і забезпечити підприємству вищезгадану гнучкість у додрукарських процесах, друку та післядрукарської обробці.

Оскільки друкарня розташована «осторонь великих доріг», як висловився Ганс Обербіхлер, особливе значення має стабільність виробництва. Це стосується і технічного оснащення, і забезпечення витратними матеріалами. Зокрема, великий склад паперу дозволяє оперативно реагувати на вимоги ринку.

Налагоджений робочий потік

Значну частину завантаження становлять періодичні видання; так, «Вісник Східного Тіролю» (Osttiroler Bote) друкується накладом близько 17000 екз. у дуже стислі терміни на листовій офсетній машині. У середу в 19:30 надходять останні дані для друку, а вже опівночі більша частина тиражу повинна бути відвантажена.

Звичайно, «Вісник Східного Тіролю» на 96-112 сторінок — найбільше періодичне видання для Oberdruck, але правильна організація виробництва допомагає і в роботі з іншими проектами. Крім того, друкарня виготовляє непросту акцидентну продукцію для місцевих рекламних агентств і дизайн-студій. При цьому Сільвія Обербіхлер констатує постійне зростання вимог до якості.

Довірте свої емоції папері

Нова Rapida 106-8 SW4 + L ALV2 LED-UV FAPC була встановлена ​​на початку травня. Довге кодування означає восьмифарбну машину з обладнанням перевороту після четвертої секції, лакувальною секцією для дисперсійного і УФ-лаку, подвійним подовженням приймання і автоматичною системою заміни форм.

Родзинкою є, звичайно ж, технологія LED-UV, яка відкриває нові можливості для підприємства. У цьому контексті Ганс Обербіхлер підкреслює навіть не швидкість обробки замовлень, а високу якість друку, особливо на крейдованому папері: «Рекламісти знають, яку роль відіграють тактильні ефекти в комунікації зі споживачем і наскільки це відрізняється від тих емоцій, які можна передавати за допомогою електронних медіаносіїв».

Завдяки технології LED-UV можна отримувати дуже цікаві тактильні ефекти на крейдованому папері, що високо цінується рекламними агентствами. Ганс Обербіхлер завжди тримає вражаючі приклади таких робіт на своєму столі. Це надзвичайно яскраві відбитки з відмінною продруковкою найскладніших сюжетів. При детальному розгляді видно, що за рахунок еластичної полімеризації навіть товстий барвистий шар не розтріскується по лінії фальцювання.

Австрійці гідно оцінили і швидкість затвердіння LED-UV-фарб. Посудіть самі: використання протиотмариваючого порошку зводиться до мінімуму, за рахунок чого значно зросла ефективність фальцювальних і лістоподборочной машин, а витрати на очищення друкованої та оздоблювальної техніки відчутно знизилися. Сільвія Обербіхлер стверджує, що ці фактори, а також низький ризик злипання аркушів у стапелі компенсують більш високу вартість LED-UV-фарб.

Працює - не чіпай

Що до витратників, то Oberdruck продовжує використовувати матеріали, надані KBA в якості стартового пакету; сюди входять узгоджені між собою фарби, змивочні і зволожуючі засоби, офсетні полотна. «Ці матеріали були протестовані, і ми без проблем запустили технологію LED-UV», - пояснює Ганс Обербіхлер. Звичайно ж, на чомусь можна заощадити, але зазвичай застосування більш дешевих витратних матеріалів негативно впливає на продуктивність машини. Тому тірольці охоче користуються рекомендаціями KBA. Тим більше що в даний час доступно все розмаїття фарб, включаючи пантони.

Самі LED-сушарки теж були певним викликом, оскільки порівняно дороги; але якщо розібратися, не все так однозначно. По-перше, термін служби LED-сушок становить приблизно 20000 ч. А прості УФ-модулі та сушіння HR-UV розраховані всього на 2000 год. Один лише цей факт виправдовує більш високу ціну. Але Ганс Обербіхлер додає сюди і знижену витрату електроенергії.

Крім того, сушарки LED-UV відразу готові до роботи, їм не потрібен час на прогрів. Відсутність надлишкового тепла допомагає усунути і такі проблеми, як набухання офсетних полотен, барвистий туман або руйнування плівок у барвистих ящиках, а також полегшує роботу з друковими матеріалами, чутливими до високої температури.

Щоб уникнути зайвих неприємностей, KBA рекомендує розташовувати HR-UV-сушарку в окремій секції. При використанні технології LED-UV варіантів розміщення сушок значно більше. Наприклад, в Oberdruck вони встановлюються перед пристроєм перевороту аркуша й після нього. Виходячи з усього цього, Радебойль віддає перевагу світлодіодним УФ-технології.

LED-UV - це майбутнє

За три місяці всі співробітники Oberdruck переконалися в тому, що LED-UV — єдиний правильний вибір. Так що слова Міхаеля Платтера про те, що LED-UV — це майбутнє, повністю виправдані. Друкарня може виконувати майже будь-які бажання клієнтів, поєднуючи цю технологію з УФ-лакуванням.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2462
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2463
Ідентифікатор: 1351