Чеська пивоварня Hostivar почала використовувати синтетичний папір Xerox Premium NeverTear для маркування продукції
Xerox

Чеська пивоварня Hostivar почала використовувати синтетичний папір Xerox Premium NeverTear для маркування продукції

Чеська пивоварня Hostivar вибрала синтетичний папір Xerox Premium NeverTear для маркування пивних пляшок. Завдяки характеристиками цього матеріалу етикетки зберігають бездоганний зовнішній вигляд в будь-яких умовах. Компанія придбала велику партію Xerox Premium NeverTear і планує нові замовлення в майбутньому.

Пивоварня Hostivar була заснована в Празі (Чехія) в 2011 році, а в 2013 році вона випустила першу партію пива. Компанії потрібно супроводжувати кожну пляшку маркуванням із сортом, датою розливу та терміном придатності, однак стандартні матеріали для цифрового друку не підходили для виконання цього завдання.

Розглянувши пропозиції провідних виробників, представники Hostivar прийняли рішення виготовити етикетки з синтетичної паперу Xerox Premium NeverTear — непрозорою білої матової плівки із спеціального поліестеру, пристосованого для лазерного друку. Для цих цілей пивоварня замовила 15 000 аркушів матеріалу формату SRA3 і товщиною 145 мкм.

Синтетичний папір Xerox Premium NeverTear чинить опір розриву, стійка до вицвітання на сонці і перепадів температур, впливу води, масла і забруднень. Матеріал легко піддається чищенню і залишає роздруковане на ньому зображення неушкодженим навіть при використанні миючих засобів. Крім того, він відмінно утримує тонер, не потребує ламінуванні та інших додаткових засобах захисту.
В результаті застосування нового матеріалу замовник зміг виробляти на власному друкованому та фінішному обладнанні високоякісну маркування для пляшок, а виняткова стійкість Xerox Premium NeverTear до впливу рідини забезпечила бездоганний зовнішній вигляд етикеток навіть при контакті з напоєм. Пивоварня Hostivar високо оцінює якість знайденого рішення і планує в майбутньому замовляти нові партії матеріалу.

«Проект Hostivar знову підтвердив високу затребуваність синтетичної паперу Xerox в сегменті FMCG, — коментує Анастасія Табачнова, менеджер по продукту компанії Xerox Євразія. — Ні для кого не секрет, що барвиста маркування, яка не рветься, не намокає і не втрачає первинний зовнішній вигляд, допомагає зробити продукцію більш привабливою для клієнтів. Саме завдяки цьому компанія Hostivar віддала перевагу Xerox Premium NeverTear».
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 201 XX XX +380 44 201 2031
+380 44 201 XX XX +380 44 201 2030
Ідентифікатор: 1369